Accepterad Jackz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackz

Icke Medlem
Meddelanden
495
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198387786327

Ditt Hex-ID: 1100001197b7257

Vad är din discord tagg? Jackz#3665

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: FD17007F-1CC3-405B-9657-A76E5FD61826.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? OBS ( inte min bild men samma utsatta ban, samt 320 vet mycket väl vem jag är och vilken ban😀) Jag tog ett känsligt beslut som var skadande för unive och gjorde en större påverkan. När jag tätt inpå varit staff och har koll på vad som är rätt fel är detta ett grovt misstag och regelbrott jag genomförde som ledde till detta beslut som är helt korrekt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja var högre staff och dagar efter jag avgått gjorde jag ett känsligt beslut att lämna servern och starta server. Efter privata skäl med min mamma blev servern inte så lång varig och sen dess har jag mer eller mindre inte rpat någonting. Sedan dess har jag endast nästan programmerat diverse grejer såsom fivem, webb sidor etc. Jag har nu nyligen speciellt ångrar allt då många av mina vänner spelar på unive nu och generellt ville jag aldrig skada unive eller bli utesluten utan endast ta avstånd för stunden

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, regler är regler och dom är till för att följas. Jag som även var staff dagarna innan ja tog beslut desvärrar situationen. Jag var fullt medveten om din åsikt om dessa genomföranden speciellt som väldigt tätt inpå staff. Det gör mitt beslut och mening med beslutet väldigt känsligt och påverkande. Därför kunde jag verkligen gjort mycket annorlunda och då jag saknar unives community så ångrar jag detta grovt och vill ha en andra chans. Ny måste hålla en standard i erat community för att allt ska gå vägen därför ska jag bli utesluten och knappast få komma tillbaka. Kan aldrig anse mig värdig för något i erat community men hoppas du kan se någon vettig het och liten öppenhet för en ny chans☺️

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var min ända riktiga ban, innan denna har jag typ fått 3 bans men alla har jag utan begäran eller överklagan blivit unbannad då det varit missförstånd eller felaktig. Samma med roller har jag aldrig innan fått indraget eller nån varning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja väldigt mycket, först och främst kunde jag tagit avstånd utan att göra skada mot unive som det i detta fallet blev. Detta är ett simpelt beslut jag genomfört som lämnat grövre avtryck än jag nånsin velat men med tanke på min historik bortsett från detta anser jag mig värdig en andra chans. Alla begår misstag och det har jag gjort i detta fallet, jag vill nu bli unbannad och ångrar mig enormt. Jag skulle nu i efter hand inte startat servern, och istället kunnat vara delaktig i unives community och inte från början ta avstånd som ledde till detta skede. Istället vara kvar på en god sida på unive och sköta mitt ja gör nu för tiden utan skada mot Unive. Jag tar inte del i någon annan server och knappast gjort sen jag blev bannad mer än att devva och bygga custom scripts till flertalet personer. Därmed skulle jag i detta skede kunnat kvarstå som icke bannad och inte behöva överklaga och det ångrar jag och kunde därmed göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, det slutade i ett skadande återbud för unive och det ville ja inte då heller men det gick fel och ångrar det grovt. Dock valet att lämna bör jag stå för då jag sen dess hållt min server i nån månad sen inte rpat nästan någonting sen dess och istället fokuserat på programmering för fivem och andra diverse kodnings baserade saker. Jag får stå för jag tagit för val, men ångrar fof skadan ja gjort åt unive. Nu ångrar jag även bannen då jag saknar många i communityt och även många av mina nära vänner spelar där sen nyligen. Så jag vill börja om på nytt och få en god fot med mina bra sidor istället för ett dumt misstag jag tagit. Alla gör misstag och jag hoppas jag kan få en ny chans😀

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka