Nekad Jacky | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacky

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jackbraxen_45068

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: petter perttersdson 40år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll driftig och disträ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: uppvuxen på landet och vill starta eget företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa till där det behövs och sprida glädje i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla i serven ska hjälpa varann framot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har aldrig btutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska bidra till serven av din egna förmåga. visa ansvar genom att rapportera en annan spelare om han bryter mot nån av reglerna och respektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd.,pektera andra medlemmars önskan om anonymitet och dela inte känslig information utan deras tillstånd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
 
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.
Vad kan du bidra med till serverns RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Du har 24timmar på dig att gör det. annars nekas din ansökan automatiskt
.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Sen behöver du heta samma sak på discord som på steam
Sen är du beredd att lämna dina övriga RP discords för unive?
 
Nekad
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top