Accepterad jackopski19 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jackopski19

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198348233860

Ditt Hex-ID: 1100001171fec84 (Hex)

Vad är din discord tagg? jackkopski19#2859

Vem var det som bannade dig? ~Exritez

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså just nu vet jag att man måste reagera som man skulle göra i verkligheten. Men det visste jag inte innan jag gick in på five m servern, har liksom spelat servern i 1,5 dag när jag blev bannad. Men antar att dom tycker att jag inte reagerar tillräckligt mycket som jag skulle göra i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev slagen av en kille som hade polisväst på sig när jag hade hyrt en voi. Detta händde i torget där de finns många parkeringar, så är det många poliser som brukar kolla läget, så när jag blev slagen så skulle jag springa till polisen. Och då blev jag påkörd av polisen som jag skulle säga till, så sa dom oj oj hur gick det gick det bra och så körde dom iväg, medans jag sa aj aj det gjorde jättemycket skada på mitt hp och jag sa att jag var jättelåg och behöver hjälp, och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ju fel nu fick jag höra i efterhand, men det var ju inte meningen att bryta mot reglerna, hade jag vetat de så hade jag såklart regerat som i verkligheten. Powergaming blev jag bannad för och det är ju att man ska reagera som i verkligheten fick jag höra av eken(supporter i dc). Och jag blev bannad i 2 dagar för de lilla felaktiga jag gjorde, tänkte att man kunde lösa det på annat sätt banna mig i typ 30 min som en varning fast med ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nu i efterhand vet jag ju hur man ska reagera ifall man blir påkörd och bara allmänt vad som helst om jag skadar mig. Nu i efterhand så kommer jag följa alla regler och föregå med gott exempel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa reglerna innan jag började spela. Men jag visste inte äns att det fanns regler på sådana servrar. Har aldrig nånsin spelat fivem tidigare. Man lär sig nåt nytt varje dag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska läsa reglerna innan man spelar. Man ska ta reda på vilka regler som finns. Och inte göra samma misstag som jag gjorde. Svar Till frågan nedan ¨har du läst våra regler?¨ svar: ja nu i efterhand har jag läst reglerna och vet vad man få göra och inte göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka