Nekad jackmurph0 | Medlem ansökning Plexy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jackmurph0

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199077379362/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Murphy

Vad är ditt discord namn? 𝓙𝓪𝓬𝓴#1111

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Tjena! Min karaktär heter Veral Vikuvich. Veral är från Serbien och bor i staden Belgrad. Han gillar det där. Han trivs i skolan, inte så många vänner men han har några stycken. Veral har jätte bra relation med sina föräldrar och gör allt för dem och dem gör samma för han. Då för ett tag sedan så hände det en jätte tragisk sak genom familjen. Det blev krig. Yugoslav krigen slog till. Tyvär så dog han föräldrar i en bombning av tyska folket. Efter några månader så blev han av med sina föräldrar så han inte hade någonstans att bo, äta, sova, ha hygien. Han blev så ledsen, deprimerad. Ensam. Han ville bort där ifrån tanken med att han bara är 11 så blev allt tusen gånger svårare än det redan var. Tiden rullar fram 3 år. Han sitter i adoptions hemmet och ser ett par komma in. han såg dem prata med hon som jobbar där. Dem var tydligen svenskar, var på resa. Dem blickade Veral hela tiden. För ett litet tag sedan blev han äntligen adopterad av dedär svenska paret. jätte söta svenskar som var och reste på i serbien. adopteNu bor han i Belgrad i serbien och är snart påväg att exporteras till sverige då han ska flytta till staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för upbyggnaden på unive är skit bra, jätte snälla staffs som faktiskt hjälper. Staffsen på discorden och servern är alldelles utmärk. Behöver man hjälp så hjälper dem en på direkten. Jag har även mycket erfarenheter om rp då ja har nästan 600 timmar i Fivem speltid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer bidra i olika aktiviteter och scenarion delvis allt som går att göra. Jag tycker själv att jag är väldigt social. Pratar alltid med folk, inga problem alls att prata med främlingar. Men här på unive är vi alla vänner. Jag kan även stå upp för en liten summa pengar ibland.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta andra också få ha kul inom rpn. Inte gå för vinsten hela tiden. Nu säger vi att jag har nyss rånat en person och polisen kommer. Istället för att åka bort i 200kmh så kan ja rollspela upp det lite och crasha ner i ett dike för att låta polisen ha lite kul inom rpn.

Hur hittade du Unive? Jag var hos en kompis så spelade han det så fick han mig intresserad av att spela på servern. Har även sätt massvis klipp på tiktok, twitch och youtube, Servern var då jätte aktiv så den fik mitt intresse snabbt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka