Accepterad Jackmon | Whitelist ansökning [TwitchDim][Razmuu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackmon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Jackmon

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369660472/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Jackmon #2862

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är 21år och heter jack mondin. han är uppväxt i sverige och har bott här hela sitt liv. han har haft det väldigt bra med sina föräldrar och inte bråkat så mycket med dom. dom bodde i falkenberg och hans föräldrar var ganska rika så Jack e ganska bortskämd. han är väldigt intresserad av bilar och han vill också bli polis. han är väldigt snäll och omtänksam och han e inte ego. han är väldigt social och vill hitta nya kompisar. hans mamma gick bort när han var 12år men hans pappa lever och dom flesta av hans släktingar lever också. men när hans mamma dog så flyttade hans pappa upp till göteborg så han bor där just nu.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en bra rpare som både är snäll och vill inte hamna i bråk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill skaffa ett jobb och och vill spela på den om ni sätter på whitelist

Hur många timmar har du på FiveM? 100tim och 29min

Hur hittade du Multistaden? kollade på svenska servrar och har varit inne på den snabbt innan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade på heartbreak med den försvann så jag spelar på bryggeriet

Vidare till intervju, men vill att du ska utveckla mer på din intervju, låser Tråd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka