Accepterad JackKalrot | Ban Överklagan [Oglet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JackKalrot

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161144427/

Ditt Hex-ID: steam:11000014793f46b

Vad är din discord tagg? oinn0149

Vem var det som bannade dig? Oglet

Bild på banmeddelande: Screenshot_74.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade varit jobbig till slut slog en grabb ner mig inte staffen men en annan grabb i fängelse sen så mumlade jag lite när jag var medvetslös och jag kan inte stänga av min mic. Men jag gjorde det för jag också var lite sur för jag skulle vara i fängelse 150 minuter krykor 100 minuter sen blir jag nerslagen och då behöver jag gå långsamt tillbaks och så förlängs tiden med krykor igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var jobbig mest och blev nedslagen och sen mumlade jag när jag var medvetslös

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde också fel men jag kände det var lite överdrivet och först hade jag en 2 dags ban och nu 4 dagars ban vilket är överdrivet och det ända jag gjorde var mumlade och då blev jag bannad för Grov Hets-OOC

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte mumla och kanske suttit på push to talk för jag har adhd så jag är väldigt social vilket gör att jag gör ljud eller mumlar mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte vara jobbig inte prata och göra riktig bra roleplay och bara ta det mer lungt och tillsist sätta på push to talk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja ha en bra dag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka