Nekad Jackii | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackii

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Biffsebror/

Ditt Hex-ID: 11000013e0a0f0c

Vad är din discord tagg? Jacki_11

Vem var det som bannade dig? Ta4get

Bild på banmeddelande: Screenshot_10.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag brött mot regler och " Lallade " lite. Tror även att de valde att banna mig för att jag beslagtog bilar utan någon specifik anledning vilket som ser dåligt ut från staffsens vinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på parkeringen vid sjukhuset och skulle beslagta visa bilar för kollegan sa att vi skulle göra det. Dessvärre tänkte jag inte mig för och gjorde det för hade inget att göra. Dumt av mig. JAg valde att inte tänka 2 gånger och varit en bättre rpare och polis på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rättvis ban då jag lallade och inte betedde mig som en bra rapare som polis. JAg gjorde fel i detta läget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tat mitt straff och utvärderat det i en ban överklagan. efter jag har kommit in på servern så har jag valt att försöka tänka mer snusförnuftigt istället för att ta förhastade beslut vilket som delvis har gått bra men ibland har man gjort tabbar och sånmt händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tat ett bättre beslut och åkt därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka 2 gånger i såna här situationer och försöka att undvika lallat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka