Accepterad Jackii | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackii

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Biffsebror/

Ditt Hex-ID: 11000013e0a0f0c

Vad är din discord tagg? Jacki_11

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Bild på banmeddelande: Screenshot_11.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte valde att ta upp händerna när en kriminell tog fram vapen mot mig efter en 7 minuters lång biljakt. Jag tog ej upp händerna då jag märkte att min kollega tänkte avfyra skott mot han. Det var en dum ide av mig men i stunden tänkte man inte på det så mycket. I Sammanfattningsvis valde staffen att banna mig pågrund av att jag fearrpade och ej tog upp mina händer och valde att springa därifrån och skjuta ner mannen istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega hade en biljakt på en kille som vägrade stanna. Vid flera tillfällen riktade vi vapen men han valde att fly istället vi tog fast han vid en kant och då riktade han vapen och jag valde att inte ta upp händerna kortfattat biljakt som slutade i en kaos och jag brött mot fear rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt rätt från staffen att banna jag gjorde fel genom att inte ta upp händerna och det resulterade i en ban. Mitt fel då jag valde att inte gå efter reglerana och istället ta studen i akt och försöka gripa mannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tänkt efter bannsen och sedan kommit in och försökt att göra bättre ifrån mig så gott jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta upp händerna och kunnat se kapacitet i scenariot för en roligare slutändan. Jag hade inget o förlora så hade lika gärna kunnat ta det till ett roligare sceanrio än att skjuta mot han. Tyvärr i stunden var det svårt då han vi rpade mot var svår att läsa av för att kunna få ett roligt avslut men det är sådant som händer står för mit misstag!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att istället kunna se scenariot som att det kan bli ett roligt avslut och därför kunna rpa med den andra personen för att kunna göra förbättringar för rpandet på servern. I kort sammanfattning. Spela för den andra spelarens rp känsla och kunna förlora ibland.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka