Nekad Jackii | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackii

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Biffsebror/

Ditt Hex-ID: 11000013e0a0f0c

Vad är din discord tagg? Jackiツ#0001

Vem var det som bannade dig? I dont know

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_16.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, såhär var det. Jag gick in på en chatt och kollade runt lite då hittade jag en konversation om ämnet ´´Shot and loot ´´ Vilket som var lite spännande, Jag satt där i ungefär 5 minuter innan någon frågade om just den dära **shoot and loot gifen** Jag valde då med eget beslutande att skicka just denna gif då jag hade den på något höger eller vänster. Jag trodde då att detta ej var en regel och skickade den då! Dock så tror jag också att staffsen valde att banna mig då det var olämbligt för servern policy.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, såhär var det. Jag gick in på en chatt och kollade runt lite då hittade jag en konversation om ämnet ´´Shot and loot ´´ Vilket som var lite spännande, Jag satt där i ungefär 5 minuter innan någon frågade om just den dära **shoot and loot gifen** Jag valde då med eget beslutande att skicka just denna gif då jag hade den på något höger eller vänster. Jag trodde då att detta ej var en regel och skickade den då! Dock så tror jag också att staffsen valde att banna mig då det var olämbligt för servern policy. Men innan jag vartt bannad så va det som sagt mycket snack om shoot and loot och efterom ingen staff gick in i det och sa attt man ej ska snacka om det så blev det lite svårtt att inse!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var rättvis då jag gjorde fel med att just då skicka gifen utan att tänka igenom konsekvenserna, efteråt så känner man sig lite små dum och hade velat göra på ett annat sätt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tänk igenom vad jag kunde göra bättre till nästa gång,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skickat gifen och tänk med lite sunt förnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ej skicka gifs överhuvud taget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemän: )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka