Jackii
Icke Medlem
- Meddelanden
- 79
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-bromsen-6z8o — FiveM, Utgår 2026-04-09
Anledning: clogg
Bannad av: Lytikern
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jo, det som hände va att jag och en polare åkte runt ( vi är poliser ) min polare sa sedan till en i radion att dom skulle testa jaga oss och se om dom kunde klara av det. Min polare drog för han va ändå knappt aktiv under biljakten. När jag då ser att jag blev av med dom va klockan cirka 01:30 på en vardag och jag hade jobb vid 6 så då kände jag då kan jag dra för jag eller dom som satt i bilen förutom 1 tyckte ej det va ett scenario. Jag trycker då alt + f4 för att lämna spelet och går sedan och lägger mig.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för mina handlingar och kommer ej göra om det även ifall det inte är ett " rikigt scenario " för att lämna spelet är fel under något som pågår. Det var en C - logg men till mitt försvar som jag sa i support hade jag en liten annan synvinkel på det hela samt några andra som undrade varför jag blev bannad för det. MEN jag gjorde felet och hade ett bra samtal med staffen analytikern om det.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Kort och gott enkelt inte logga ut även ifall det inte är ett rikigt scenario för man vet inte om någon börjar ta det seriöst. Missförstånd men ska inte c logga igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag skulle säga att jag borde få en ny chans pågrund av att sedan jag blev medlem på unive igen så har jag inte haft en ända ban min senaste va runt sommaren 2025 och sedan dess har jag sköt mig detta var egenligen ett missförstånd från min sida men att c logga är aldrig ett alternativ och ska ej göra om det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja