Inaktuell Jackii | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackii

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: Jacki ツ#2820 eller jacki__

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jo, jag ska bli staff på unive RP på grund av att jag för det mesta älskar att hjälpa men också att lösa problem. Jag gillar när saker går snabbt och effektivt med detta så menar jag inte att man ska stressa igenom saker utan med detta sagt så gillar jag när det går snabbt och effektivt för att då kan man hjälpa fler snabbare och man undviker tjafs.

Jag skulle inte säga att jag är den typen som bannar för minsta lilla utan jag försöker tänka för mig själv varför gjorde denna spelaren så, hade han kanske någon specifik anledning till det han utförde, detta menar jag då självklart inte om man rdmar massa folk på torget men om man kör lite för fort eller kanske är lite orealistisk. Jag vet att alla som man bannar kommer att sitta i ens pm och klaga och det ser jag framemot en diskussion om en ban är bättre än en ban överklagan för om man diskuterar så kommer man oftast fram till något och motparten det vill säga den som är bannad kommer oftast att komma på vad han gjorde för fel istället för att ljuga i en ban överklagan.

Varför ni just ska välja mig som er staff är för att jag ofta är ingame och när jag väll är ingame just nu så har jag inte så mycket att göra det vill säga att som staff hade jag haft något att göra samt att jobba på, att ta support har jag alltid tyckt vart roligt från alla andra servrar som jag har varit staff på, varför? Jo jag gillar att ta support för att jag älskar att snacka med andra samt att bygga upp en relation med sina medspelare så man vet vilka som gör de och vilka som gör så.
När det väll gäller för mig att banna så skriver jag ihop ett ban kommando med namn id osv på mindre än 10 sek.

Avslutande så vill jag säga att jag ska bli staff för att jag siktar framåt och långvarigt och efter en stor framgång, det vill säga att jag kommer inte ge upp för nya planer och uppdrag som man kan stötta på inom staff jobbet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jo jag tycker att det är alldeles för mycket lall på visa ställen, tycker heller inte att det finns många kriminella som uppnår den rpen som det ska vara på unive!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo vi kan lösa det genom att banna fler som inte beter sig! Man kan tydligt se en problemspelare nuförtiden anledningen till det är på grund av att de klär sig som att unive är en 100kordie server och då är det enklare att hitta just problemspelaren genom att specca just de perssonerna lite mer!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo du agerar professionellt genom att t.ex inte skricka i support eller på andra typer av call, du ska även alltid tänka på att du är ett huvud för spelarnas samt andra folks syn på unive! Så bär du rollen så ska du tänka på vad du gör för att om du gör något så drabbar det unive och inte bara dig!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Tider:
måndag: 20:20 - 22:30
tisdag: 16:20 - 22:30
Ons: 20:20 - 22:30
Tor: 16:20 - 22:30
Fredag 20:20 - 03:00
Helger och andra lov:
Valfria tider.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp har varit staff på många servar och stött på alla möjliga folk, jag har en grövre erfarnhet som staff och de är en anledning till varför jag också söker, detta för att jag då kan använda mina erfarenheter på unive för att göra det bättre för servern.

Lite kommand :
/Kick (id) Du kickar en person men kan hen kan komma in igen direkt på servern
/svban (id) (anledning) för att banna personen i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) För att banna personen i så lång tid som du skriver.
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att kunna ta bort någons ban.
/giveitem (id) (föremål) (antal) för att ge en spelare ett föremål.
/noclip för att noclipa
/tpm för att kunna ta sig till sin markör.
/bring (id) för att kunna dra en person.
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline [permid] [Dagar] [Anledning]
/addkey (namn) spawnar in nyckel
/skin /id) Ger skin
/revive (id) återupplivar person
/setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex vianor
/ooc-skriver i OOC chatten
/sv- skriver i servervakt chatten
/sc- skriver i staff chatten
/givemoney (id) (pengar) för att kunna ge någon pengar men det ska jag inte göra utan någons större ranks tillstånd.
/dv för att kunna ta bort en bil. Man kan också använda t.ex. 5 efter dv och då dvar man en större yta.
/goto (id) för att gå till någon.
/who (id) för att kunna se om personen är Tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory.
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename vilket som är samma som /toggleid fast namn istället.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo för allt för att kunna förbättra rpen !

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka