Nekad jackie21 | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jackie21

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? jackie_62321

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2003

Berätta om din karaktär. abdi är en man som är föd 2003 han har haft det tufft under sin uppväxt och han gillar bilar och motorcyklar min karaktär gillar att umgås med folk och göra lite bus inom reglerna såklart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra till en bättre upplevelse så värklig man kan så att man inte bara kan fram och rdm någon eller vdm för det blir värklighets uplevelse i det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda ska ha en bra upplevelse och man ska inte ha kul på motpartners bekåsnad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan förklara att vdm står för vehicle deth match och det betyder att man inte ska avsikligt använda sin bil som ett vapen eller döda någon med den. rdm står för random deth match det betyder att man inte får döda någon utan andledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite men vill nu ta de seriöst o börja på en seriös server.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill att rp ska bli mer seriöst.

Nekad, utveckla samtliga fråga ovanför. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka