Nekad jackie21 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jackie21

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? jackie_62321

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi salo han är en afro amrikansk man som är föd 2003 gan är född i afrika men upväxt i usa och sverige. abdi älskar hundar och drömmer om att ha råd och plats att köpa en pittbull eller en chefer. han har stort intrese inom bilar han älskar bmw m3 de e en av dom bilarna han drömmer om att skaffa. abdi är väldigt rädd för spindlar ormar och lite katter han vet inte varför han tycker dom bara är obehgliga. abdi ser fram imot att bli medlem på unive rolplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till ett mer värkligt rolpleyande och vill gärna bidra till att det inte blir massa rdm och vdm eller andra sorters regel brott jag vill bara att unive ska bli så långt ifrån en shoot n lott server och att de ska bli den mest värkliga upplevelsen. sen om jag gillar servern riktigt mycket så kan jag donera en slant för bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inebär att man spelar för båda parterna i ett senario kan ha möjlighet att vinna. det gör så senariot blir kul för båda partnerna och att man ej har kul på en annan partners bekåsnad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag ja kan förklar att vdm står för veichle deth match och det inebär att man inte får använda sitt fordon som ett vapen för t ex döda någon. jag kan förklara rdm och det står för random deth match och det inebär att man inte får döda nån utan värkliga skäll och tilåtelse. jag kan förklara 24 timmars regler det betyder att man bara skicka in en ban/överklagan en gång pär 24 timmar/dygn. jag kan förklara respekt regler det betyder att man altid visar respekt och håller en vänlig ton mot andra medspelare. jag kan förklar rasism/nasism reglen det betyder att man inte får diskriminer någon annan för dom kanse har en annan hud färg eller religon. detta var bara av några regler jag kan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat lite med vänner på deras datorer och lite på min dator men nu vill ja joina en seriös server med seriösa spelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är intriserad av alla möjligheter unive har. tack

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärs beskrivning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka