Accepterad Jackie | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackie

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: Jackie

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198072760563

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? Jackie#4772

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Glenn Nilsson är en go gubbe som kommer från Göteborg. Glenn har tidigare varit soldat nere i Uganda som han är väldigt stolt över och berättar oftast många krigshistorier där ifrån (vissa av dom kryddar har till ordentligt med. Glenn Nilsson är en go gubbe som kommer från Göteborg. Glenn är 55 år gammal och han gillar endast två grejer i sitt liv och det är Öl och Bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska få wl för att jag följer alla regler och gör mitt bästa för att få så bra scenarion som möjligt man behöver inte alltid vinna ett scenario utan handlar om att det ska vara kul. Jag är väldigt social av mig och har lätt för att lära mig känna nya människor.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern för det verkar vara en seriös och rolig server.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag är väldigt ny när det gäller rp så har bara några få timmar på fiveM (20-30 h)

Hur hittade du Multistaden? jag blev tipsad av en vän som rekommenderade denna servern starkt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad eller något liknande då jag alltid följer reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka