Accepterad Jackie | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackie

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Användarnamn: Jackie

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198072760563

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Glenn

Vad är din discord tagg? Glenn#4772

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Trycker på f9 när man plockar Poppy resin.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För staff såg att jag f9 abusade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och plockade Poppy Resin.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel då jag ville skynda på prossesen för att plocka.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för körning i för höga hastigheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte använda mig av någon bugg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Jag såg tydligt och klart att ni använde (F9) när ni plockade (Poppy Resin) för att processen ska gå snabbare så det är inget du behöver ljuga om och säga att ni inte gjorde.
istället så kan du säga att du har insett ditt fel och att du inte ska göra om det igen.

Jag såg tydligt och klart att ni använde (F9) när ni plockade (Poppy Resin) för att processen ska gå snabbare så det är inget du behöver ljuga om och säga att ni inte gjorde.
istället så kan du säga att du har insett ditt fel och att du inte ska göra om det igen.

Jag kan inte stå för vad det andra gjorde vid plocket eller om det buggade.
Men jag kan verkligen inte säga att jag gjort något fel.

:)

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Ser jag att detta upprepar sig kommer det leda till stora konsekvenser

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka