Accepterad Jacki_ | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacki_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Jacki ツ#2820

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Berättelsen om Mats Sjöberg !

Mats Emil Sjöberg som han hela namn är växte upp i Lund [ Skåne län ] Och bodde där tills han fyllde 18 år. Dagen han fyllde 18 så sa han till sig själv att det är ett nytt kapitel i livet. Han flyttade ifrån sina föräldrar och sökte in på polishögskolan i Malmö. Efter hårt pluggande så kom han in på högskolan och började plugga till polis.

Mats Sjöberg är nu 36 år gammal och jobbar som polis, han har jobbat i många olika län och delar i Sverige samt många städer. Men nu så vill han sätta nya uppdrag på spel här i unive city. Han ser fram mot att bli polis och ha hand om de kriminella men också vanliga folk så allt blir tryggare.

Mats Pappa heter Sven emil Sjöberg och är gammal polis, hans mamma Cornelia Alice Sjöberg som är gammal Advokat och sedan har vi hans bror som heter Alex Emil Sjöberg och är 34 år gammal.

Han är väldigt lungn av sig han har alltid haft enkelt med att prata med folk men också att stå upp för det han gör och står för det tydligt, har han hand om en sak så släpper han inte den saken tills den är löst.

Detta är en kortfattat historia om Mats Emil Sjöberg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min 4 års erfarenhet inom just Fivem sverige, då jag har spelat på många servrar innan delvis Unive. Jag ser framför mig att jag ska rpa som polis på unive men får se lite vart jag landar men målet är att bli polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ska ha ett roligt scenario och att den andra parten ska få uppleva ens rp på ett bra sätt

Hur hittade du Unive? För 3 år sedan när jag började rpa

Din medlemskap ansökan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka