Nekad jackesmacke | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jackesmacke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198260605459/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Fransson

Vad är ditt discord namn? FranZZ0#2447

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Gunnar Falk. En riktig livsnjutare som tar vara på allt livet har att ge. Han kommer från en väldigt rik familj och har aldrig haft några större problem i livet, han har alltid skötsam och hamnar sällan i trubbel. Han har länge varit väldigt överbeskyddad att hans föräldrar. Han gick ekonomi på gymnasiet och alla i hans närhet vill att han ska få en stor karriär. Men nu när Gunnar har fyllt 25 har han känt att han vill komma ifrån det stillastående livet han lever. Han vill hitta på annat än att sitta på kontor hela livet. Så Gunnar har funderat på att dra iväg och börja om sitt liv på nytt. Gunnar vill testa på allt och han är öppen för allt. Men han har ett extra intresse för sport och betting.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en bra kille som följer de regler som finns. jag sköter mig och kommer alltid göra mitt bästa för att få den upplevelsen jag och alla andra medspelare vill ha. Jag vill även bli whitelistad för jag vill kunna utforska servern mer spela mer med mina kompisar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt vill jag utforska servern mer och kunna uppleva allt servern har att ge.

Hur hittade du Multistaden? tipsad av vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? kunna träffa och prata med nya människor. Kunna ta del av andra personers tankar. Och självklart ha jädrigt kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka