Accepterad jackem | Whitelist ansökning [brillmuppen] [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jackem

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198977080256

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Hellberg

Vad är ditt discord namn? JH#7343

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag valt till denna server är helt ny och heter Liam Göransson. Här kommer en berättelse om Liam

7 mars 2003, en regnig fredagskväll i New York City, hade Liam sprungit ifrån sitt hem på grund av sin våldsamma far, hans far hade precis kommit hem och skrek åt Liam från andra steget in i huset. Liam en blyg och rädd 4-årig pojke visste ingenting bättre, han trodde att han hade gjort något fel, när han inte hade gjort någonting, den kvällen sprang Liam iväg, han hittades av polisen och eftersom han inte berättade för dem vem han var eller där han bodde hade han förts till ett barnhem. Hans far brydde sig inte om honom sökte aldrig efter honom ...

16 år senare ...

Liam hade lämnat barnhemmet de senaste två åren, han hade fått ett jobb på en Burger-butik som arbetade för att uppfylla sina behov och framtid.
En vanlig tisdag...

Liam hade arbetat i några timmar, restaurangen var tom, han var på väg att stänga den när hans far gick in ... ("Ge fan i att gå in i min" - Liam ) de kom i en fysisk kamp när hans far slog Liam i näsan, Liam vände sig snabbt och grep kniven och dödade sin far, medveten om att han precis hade begått mord, Liam packade snabbt sina väskor och bokade en flygning till Los Santos för att glömma sin tidigare liv och att försöka ändra sin identitet. Fortsättning följer...

Förvänta dig det oväntade ...

Liam hade precis kommit till Los Santos, hans flyg hade landat och han var på väg att gå ut från flygplatsen när en polis frågar honom, "Liam Göransson?" Liam svarar med ett "Ja”, kan jag hjälpa dig?" Officern säger sedan "Liam du är arresterad för mordförsök" Liam hade insett just nu att hans far inte är död, men levande, han var glad men väldigt ledsen samtidigt, Liam ville inte ha sin far levande men han ville inte tillbringa resten av sitt liv i fängelse.

1 år senare ...

Liam är nu ute ur fängelset, han tjänade ett år i SADOC. Det året var mycket tufft för honom, men det lärde honom också många saker, som tålamod och ansvar. Han bestämde sig för att börja färskt, han började leta efter jobb och människor han kunde lita på, men det var svårt att hitta sådana människor i en storstad som Los Santos.

Fortsättning följer....................

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker personligen att jag ska bli Whitelistad då jag har en hög av tidigare erfarenhet inom rp:andet. Jag tror även att jag har mycket att bidra med glädje, spännande scenarion och bra rp:ande pga min erfarenhet och karaktär!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna server då jag ser en mycket stor potential för min karaktär och rp:ande på denna server!

Hur hittade du Multistaden? Ja har haft en paus inom rp ett bra tag nu och ville verkligen påbörja mitt rp:ande på ett så bra sätt som möjligt. Sökte då runt lite och hittade Multistaden på ett forum men mycket bra omdömen!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utveckla min karaktär så mycket som möjligt under "resans" gång, och att inte endast ha samma värderingar/personlighet under hela "resan" (lite som i verkliga livet).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på ett flertal olika servrar, och har även varit ägare på en server som tidigare nickade "karlstadRP" som jag valde att lägga ner PGA brist med tid och ork. Den senaste servern som jag lirade på hette STRP som tyvärr lades ned

Tillbaka