Accepterad Jackeindia | Ban Överklagan [lamadrickercola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackeindia

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107357844/

Ditt Hex-ID: 1100001445f3c94

Vad är din discord tagg? Jacke.juuuu

Vem var det som bannade dig? lamadrickacola

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-14 150619.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen fearrpade och suntförnuft när jag inte gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tydligen fearrpade och suntförnuft när grabben hoppar ut och riktar på en vanlig väg där det finns hus och polis stationen var nära förut är det nu också tror jag och då riktar han vapen på mig bara för jag sa att han va idiot för han skulle skjutsa mig och då när jag skulle hoppa ut så backa han med bilen så jag blev skadad och så säger jag idiot och då blir han tydligen skit argg och hoppar ut och riktar efter ett tag och då drar jag med min bil och sedan följer han efter och fortsättter och sen när jag tappade han så byter jag bil och sedan efter det så pittar han mig och sen fortsätter åka efter och och så skjuter han och fortsätter åka efter och efter och sen kidnappa mig. och innan sa han att jag skulle säga pappa och allt det där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde inget fel han bara sitter och riktar för jag sa idiot och det sa jag för att skulle hoppa ut och då backar han så jag blir skadad och då säger han att jag ska säga pappa och hela köret och sedan efter så riktar han nära hus och på en vanlig väg nära polisstationen. och sedan riktar han utanför en mack vid gs och där finns det kameror och civila människors hus. sen i support gjorde han om sin röst för att jag var squicker eller hur det nu stavas och lekte rolig i support dåligt betende. och hur är det inte fe ldet han gör för han hoppar ut och riktar vid allmäna platser och hans anledning var för jag sa att han var idiot för han backar när jag ska hoppa ut och då blir jag skadad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var lootar på torget men det var ju för min kompis sa att jag kunde ta hans pengar men då råka jag göra på fel person och det har aldrig hänt och kommer inte göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att skriva report snabbar för det han gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att skriva report snabbare och ta klipp på allt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag kommer inte göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka