Nekad Jackeindia | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackeindia

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107357844/

Ditt Hex-ID: 1100001445f3c94

Vad är din discord tagg? arbe1928

Vem var det som bannade dig? enzo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ui.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de trodde att jag cloggade och det såg konstigt ut i logs de fattar jag själv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit jagade och så hoppade vi ut ur bilen och så döda de mig och då banka jag i tangentbordet och då hade jag tydligen bindat quit på någon knapp på tangentbordet som jag inte visste.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det då han sa att det bara skulle bli en ban och sen så är det tydligen en idragen medlem och pban han sa bara en liten ban och då tänkte jag att det var lungt och sen när han ändrade sig så sa han inte ens till eller något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a senaste var powergaming tror jag och det har aldrig hänt efter det och jag har lärt mig hur jag ska använda /me och hur jag ska rpa med karaktären

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i och stressa och clogga för det var dumt tänkte inte för att mina föräldrar satt och skrek för det var mat och då tänkte jag inte på att jag cloggade och jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig mer clogga och tänka mer och om jag är i scenario ska jag aldrig clogga eller göra något konstigt då ska jag vänta tills ärendet är över eller fråga staffs och de jag rpar med om det är okej att dra eller skynda på scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja kommer ej hända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka