Inaktuell Jackebacke | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackebacke

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Jacob

Ditt discordnamn: Jacke#2004

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive då jag är tydlig med det jag säger och ordentlig i mina ärenden. Jag bemöter folk på ett trevligt sätt. Jag vill ha en problem fri server så jag kommer göra allt för att alla problem spelar e ska bort så det kan bli roligt att rpa man kan känna sig trygg och ha roligt. Jag kommer inspirera många personer på servern och utnyttja alla mina kunskaper jag har inom mig. Jag behandlar alla lika även om det är mina kompisar eller om jag inte känner dom alls. Jag vill ha en rolig server som man kan trivas på och man behöver inte vara på piren utan att bli vdmad och att det inte ska vara problem spelare. Jag är riktigt aktiv och jag är inte rädd för att ta åtgärder.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att man ska behöva vänta i support rätt så länge men jag fattar att ni har mycket att göra. att visa folk inte fattar att man är inne på servern för att ha kull och inte för att åka runt och göra massa problem t.e.x. vdma rdma och annat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker alla ska sprida ut säg mer i support och kanske bli lite mer aktiva i support så man inte behöver vänta i support. Jag tycker att vi måste ge mer åtgärder till dom som vill skapa problem på servern alltså att dom som gör regelbrott ska få mer åtgärder.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Om man ska agera professionellt så ska man vara tydlig, snäll inte skrika, ha lugn ton och inte stressa.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: träning 17.00-22.00
Tisdag: 17.00-22.00
Onsdag: träning 17.00-22.00
Torsdag: 17.00-22.00
Fredag: 13.00-16.00 träning 18.00-00.00
Lördag: kan ha träning aktiv lite här och där men på kvällen 20.00-00.00
Söndag: kan ha träning aktiv lite här och där men sen på kvällen 17.00-22.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört på unive i ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har bara varit servervakt innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle inte vilja jobba som Donation då jag skulle nog tycka det var lite för svårt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka