Nekad jacke3 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jacke3

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? KUMMEL#

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ture Björnsson hans pappa dog innan han föddes och hans mamma dog av cancer när han var 8. Ture fick bo på barnhem, ha hattade barnhemmet och bestämde sig att rymma. Men ångrade sig ganska snabbt eftersom det var vinter ute och kalt. men så kom en gubbe och tog med honom hem. Gubben var med i ett motorcykelgäng och han lärde Ture hur man gjorde i den kriminella världen. Ture var nu kriminell och var med i gänget. Men en dag kom ett annat gäng som började skjuta mot dom eftersom Ture hade snott droger från de andra gänget. Ture blev träffad i käken och hamnade i coma i 3 månader. efter händelsen slutade han med kriminaliteten och flyttade till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en kunnig rpar som kan mycket inom rp och vet hur man rpar på den högsta rp nivå. Min karaktär kommer att vara väldigt unik och det kommer att ha mycket att bidra tex att det är en speciell karaktär som inte bara bildar sin karaktär så snabb och blir polis eller krim direkt kommer att stanna som medlem för att försöka höja rpen bland medlemmarna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att den andra parten ska felorna utan att man låter båda parterna ha kul så att det inte blir att man tex emote abusar så att man kanske får en fördel så att andra parten förlorar så att man bara spelar för att man ska vinna scenarierna.

Hur hittade du Unive? Många av min kompisar spelar på unive och tänkte det var kul att kunnna rp här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka