Antagen Jacke02 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacke02

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Ditt discordnamn: 1Jacke

Ange ditt födelsedatum 9 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill kunna bidra till servern och göra server gott och höja upp rpn nivån på spelare och hjälpa till dem med det. Jag vill också åtgärda allt problem som finns på server och hjälpa till folk som behöver hjälp så kommer jag finnas där för dessa personer, Men min förstahandsval kommer inte att ta åtgärder på folk utan jag ska försöka minimera åtgärder så mycket som möjligt så att de verkligen lär sig av sina misstag utan jag är där för mest för att hjälpa folk och inte endast ta åtgärder. Men såklart om det kommer solklara regelbrott och saker som går överstyrt så är jag redo och kommer ta hårda åtgärder. Jag är extremt driven, engagerad och kommer bidra väldigt mycket av det till staff teamet. Jag är väldigt aktiv skulle jag säga om jag blir staff så kommer jag ej rpa lika mycket men kommer ta staff jobb ca 4 h per dag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det sker mycket regelbrott i rpn just nu tycker jag och tycker inte jobben är så aktiva därför skulle jag vilja bli jobb ansv för att styra upp rpn och jobben så de blir mer aktiva och sköter sig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska prata med de som är jobb ansv samt hvd ans över jobb och kan hjälpa med att just få igång och de som händer med rpn just nu kommer alla i staff teamet behöva bli mer hårda och stränga så de lyssnar och fattar vad vi menar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt då detta community är seriöst och ingen lall server så det är extra viktigt. när jag agerar professionellt så brukar jag vara seriös vara trevlig och ta det lugnt ha en lugn ton hela tiden.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara ungefär 4 h varje dag då jag har träningar och måste plugga men jag spelar väldigt mycket unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen 2021 men har tagit några pauser då och då

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej jag har inte varit staff men jag har varit sv för ett bra tag sen men kan alla regler samt commands

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle helst inte vilja jobba som kriminell ans för jag vill fortsätta rpa vidare men alla andra områden är jag redo att jobba som

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka