Accepterad Jacke01 | Medlem ansökning [duck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacke01

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? jacke2019_18468

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roffe rolfsson och är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, omtänksam och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Roffe har en Mamma som heter Johanna samt en Pappa som heter Jonas och en brorsa som heter Hugo. Roffe hade många vänner i skolan men han var stor många visste vem han var och vad han gjorde då han snodde mycket saker från Coop och en thai butik som är bredvid Coop. Roffes liv fortsätter och han börjar i gymnasium när han har börjat prata med ett par killar som är kriminella och vi pratar mycket om droger och sånt Roffes vänner säger nej till han men har har inte så bar betyg så han hade inte något annat att göra för han hade inte kunnat få ett bra jobb att tjäna pengar på så Roffe ringer och säger att han vill sälja drogerna han gjorde detta i en månad och han tjänade mycket pengar men han har blivit slagen och mord hottad många gånger. Det hade gått ungefär 6 månader och jag hade blivit mord hottad ungefär 3 gånger och nu kom ännu ett till mordhot så Roffe bestämmer sig att flytta till unive city. Roffe flyttar till unive city och får lite kontakter och vänner han vill börja med det kriminella igen då han behöver pengar börjar ta slut men försöker skaffa jobb på mekonomen eller bilfirman först.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp och social rp nivå och visa fram hur en bra rp nivå ska vara. och kommer vara aktiv och ha rolig rp och kommer försöka skaffa nya vänner när jag kommer till servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att båda parterna ska ha roligt och inte bara att man ska vinna scenariot för makt och pengar båda ska ha kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? powergaming jag visste inte om den men lärde mig den snabbt den var rätt så solklar för man ska rpa på skador om man kör in i en vägg exempel vis

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm när man skjuter utan bakom ligande scenario, vdm använder fordon som ett vapen, powergaming om man kör in i en väg i 200 men fortsätter kör ändå, man ska rpa på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget relevant

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 mänader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BanklD genom att skriva i vär discord "/verifiera" sá att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar pa dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är ätgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka