Accepterad jack3321 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? jack3321@9557

Vad är ditt födelsedatum? 31 mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Adam Hassan kommer från syrien och är 24 år. Hans uppväxt i sitt hemland var väldigt svår då hans mamma dog i väldigt ung ålder. Hans pappa mådde väldigt dåligt efter hans mammas död och blev aldrig sig själv igen. Adams pappa var inte närvarande så Adam fick ta hand om sina två syskon själv. Admas familj hade inga pengar då så det var väldigt svårt. Så Adam valde då att ägna sig att tjäna pengar på den kriminella banan. Adam började langa, snatta och göra grova rån .Han valde senare att lämna landet och flyga från turkiet till Sverige. Han var fattig, ledsen och hade mycket hat. Just nu är Adam arbetslös och bor på gatan. Adam försöker ta den kriminella vägen igen. Adams mål i sverige är att tjäna pengar och kunna köpa bilar och hus så att han kan hjälpa sin familj i turkiet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? enligt mig är jag en bra Rp:are med massor av erfarenhet då jag är whitelistad/medlem på flera andra servrar som Centralen och Complex. Jag skapar och är delaktig i massor av senarion. jag vill nu ha en fast server som jag och mina kompisar kan ha roligt på ett seriöst sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska rpa för ens egens spel upplevelse utan även öka spel upplevelsen för andra alltså motparten. Man ska inte vara egoistisk i scenarion utan spela för att andra ska få en rp upplevelse som sig själv.

Hur hittade du Unive? det var så att min kompis spelade väldigt mycket på denna server och han gav mig ett tips om denna server men jag hörde mycket bra och dåligt men min kompis har alltid sagt att det har varit en bra server och när jag kollar på folks livestreams ser jag nästan ingen lallare

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka