Nekad jack3321 | Beslut Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Ditt discord namn: jack3321

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem samt krim

Vem/vilka tog beslutet? borzy

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för att jag plockade kokablad snabbt

Hur är beslutet felaktigt? Grejen är så här jag har aldrig plockat på det sätte som ajg gjorde frut jag fick bara höra av de som jag plockade för att jag skulle göra på det sättet dem förklarade för mig att det bara var fel ifall jag gjorde en emote men att det var tillåtet att använda pg down för att kolla id vilket jag gjorde när jag plockade jag hade inte en aning om att det räknades som en emote abuse eftersom att det inte är en /e men jag vet flera 100 olika personer som gör samma sak det har til och med varit så att folk har gjort det framför staffs och de har sagt att det är okej att göra så så jag fattar inte riktigt hur erat system med regler funkar om det gäller olika för alla staffs det var samma med att jag fick idnragna roller för att jag var test medlem jag vart bannad fr några dagar sedan av suecia en annan mod men då fick jag inte indragna roller oc då var jag också test medlem jag fick varken krim varning eller något jag tycker att det är konstigt hur systemet funkar när alla staffs gör olika beroende på beslut

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m65ngCLaOYkPDPnkF?invite=cr-MSw5V0csMTE1ODQ4OTI4&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du abusar frf en bugg vilket är fel. Du skulle ha kontaktat staffs och frågat om man verkligen får göra såhär. Tyvär kommer du att få stå ditt kast.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka