Nekad jack3321 | Ban Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096104961/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad är din discord tagg? jack3321

Vem var det som bannade dig? Shabbe, 9jonte. Men vill gärna att nån annan staff eller högre uppsatt kolla på denna

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-02 225557.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig eftersom att jag skrev /sme medvetslös när jag vart benad och ramla ner för ett berg för att jag ville rpa medvetslös och medans jag rullar ner trycker jag u för att stanna på marken men jag ställlde mig upp ändå och d¨tog jag bort /sme och tog upp händerna men då springer han iväg och det är då jag skjuter honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi jagade la sombra och K-02 men sen väljer dem att hoppa ut och då åker vi till ett berg för att komma över dem men dem lyckas bena mig så att jag ramlar och då vill jag rpa på /sme medvetslös vilket jag inte ens visste att man kunde göra så när jag ställer mig upp så tar jag upp händerna och sen kör /sme för att ta bort det sen tar jag upp händerna och går framåt för jag trodde attt olof fortfarande riktade på mig sen när jag kolla bakåt så ser jag att han springer iväg och då väljer jag att skjuta vilket jag ansåg var rätt eftersom att han inte hotade mig eller riktade på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig ban men eftersom att jag sitter i support bblir konstant överröstad får inte förklara min sida av historian utan dem ska sitta och snacka att bara jag gjorde fel och lyssnade inte klart på min historia eller något liknande det är också felaktigt att dem bannar och ger varningar innan vi är klara med ärendet för dem säger sen klart och tydligt efter dem har bannat mig sluta håll på så vi kan bli klara med ärendet och när jag säger att jag vill förklara hela min historia uan att bli avbruten så deffar dem mig och säger bara vi har tagit ett beslut och du ska bli bannad och få två krim varningar vilket jag tycker e onödigt och överdrivet ifall att man hade hört min historia av händelsen och i klippet så både hör och ser att jag både pratar och håller upp händerna. Kom också på att sättet dem säger att jag tog bort dem och börja skjuta direkt är fel för när jag räknar från jag tar upp händerna tills jag skottar är 6 sekunder och så har Olof hunnit att springa till andra sidan vägen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag tog ut pengar ur företagskassan när det var ett rån på mekonomen men det fanns inte i loggsen att jag gav iväg pengarna så jag vart bannad men sen unbannad för det fanns andra bevis på att jag hade gett iväg dem och jag lärde mig att jag ska snacka med en jobb ansvarig när sånt sker så att dem vet att jag tog ut och gav iväg pengarna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att bara tagit upp händerna direkt och inte skrivit /sme medvetslös och sen tagit bort det eller så hade jag kunnat tryckt u igen för att lägga mig ner men gjort är gjort och jag vill egentligen bara ha en andra chans för att 2 krim varningar och 2 dagars ban var väldigt överdrivet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska skriva /sme och sen ångra sig för det blir bara fel då från båda hållen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Tja,

Jag har kollat igenom videon från din bann och kan se att du använde /sme på ett felaktigt sätt, och sedan fortsatte scenariot. Därför kommer bannen tyvärr att kvarstå då den ej är felaktig.

Gällande hur du blev behandlad i support får du självklart skicka in en anmälan om du känner att det är nödvändigt!

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka