Accepterad jack3321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096104961/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad är din discord tagg? jack3321

Vem var det som bannade dig? Oliver233

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-20 223339.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna eftersom att jag inte rpade på sakdorna när jag vart skjuten av polisen samt så tror jag att det var för att jag började åka iväg men grejen var att jag vart väldigt frustrerad och tyckte att det var jätte konstigt att polisen bara drar upp vapen efter jag har riktat mot honom men jag förstår att jag gjorde fel och jag vet att det inte kommre att hända igen för då hade jag haft väldigt mycket mer bans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag vart bannad eller det jag skulle bli bannad för var att jag hittar en åolis som har flippat sin bil och har min kompis med sig polisen frågar efter skjuts och då ser jag en möjlig het att rädda min kompis och då kör jag in i en gränd och polisen håller fortfarande i min kompis så jag hoppar ut och riktar vapen han sitter fortfarandew kvar men sen hoppar han ut och också börjar rikta och då säger jag lägg ner vapnet men dåbörjar han skotta och då dör jag inte och då vart jag lite sur eftersom att det var noll fearrp av honom i det tillfället och då skriver jag ooc och frågar vad gör du samt så säger jag av någon konstig anledning vad håller du på med jag riktade men jag var lite dum och glömde få ont samt så av någon anledning springer jag och hoppar in i min bil och kör iväg och jag förstår att det var riktigt dumt av mig men det var just för jag vart frustrerad på honom men det är fortfarande mitt fel och det förstår jag men jag ber egentligen endast om en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt eftersom att jag gjorde mycket fel genom att jag inte rpade på skadorna samt att jag hoppade in i bilen och bara körde iväg men det gjorde jag också för att jag vart väldigt sur och inte fattade var polisen gjorde när han drar upp vapen och börjar skotta när jag har riktat innan honom och jag vet att han såg det och det gjorde mig lite frustrearad och det var därför jag gjorde som jag gjorde och jag vet att det fortfarande var fel men jag ber egentligen bara om en andra chans eftersom att detta ej har hänt tidigare så jag kan säga med mitt ord att detta inte kommer att hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan första gången var för att jag tog ut pengar ur jobbkassan på mekonomen och det gjorde jag för att det blev ett rån på mekonomen och dem begärde 1 miljon av kassan och då gjorde jag det men jag glömde att ta det med en jobb ansvarig och det fanns inte i loggsen att jag gav pengarna till rånarna och då trodde staffsen att jag hade behållt dem för mig själv men jag lyckades bevisa att jag inte hade kvar dem och att jag hade gett bort dem och då blev jag unbannad.

Andra gången var en väldigt låpng historia och det var för att vi skulle kidnappa en polis och hon hoppade eller flög ut och poliserna pittade som grisar och då lyckades vi fly efter det och då hoppade vi support för att poliserna pittade som fan men då spårade dem våra mobiler samtidigt som vi snackade men en staff och då vart det snutjag samtidigt och då säger staffen till oss ni behöver ej rpa på skadorna och då gjorde vi inte det men då fick vi problem av andra staffs och då fick jag ban men jag lyckades överklaga den också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att låta scenariot fortsätta och att jag skulle rpa och inte blivit så sur som jag blev och jag skule vänta till scenariot var över och sätta mig i support direkt efter men nu gjorde jag inte det och jag fick käka upp det och det var väldigt dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban är bara ifall en person gör fel så betyder det inte att jag också kan göra fel bara för att jag blev sur på honom och jag ber om ursäkt för det och jag kan garantera att detta ej kommre att hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår men jag kommer att tagga oliver eftersom att han sa i support innan jag blev bannad att ifall jag gör en överklagan så skulle jag tagga honom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka