Nekad Jack3 | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jack3

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198374733628/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Jack3#2675

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Sandberg och är väldigt fordonsintresserad han är 21 år och är ofta ägare av tyska och svenska bilmärken hänger ofta med sina vänner träffar nya rätt ofta och har allmänt skoj har 2 bmw just nu fick precis sålt sin volvo 740 stora tankar om att skaffa toyota camry brukar ofta vara nere på piren annars e man ute och kör runder i staden och ser om det är något som händer Kommer från sverige och talar flytande svenska kommer från skåne så skånska i dialekten ofta irriterad men också väldigt ofta glad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna testa på ett jobb som har högre bransch som tex: meko,maja-lisa eller något sådant och kunna göra folket nöjda och jag ska kunna få fortsätta med mitt intresse

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag och mina vänner märkte att de va mycket folk inne vi testade unive de var lätt att tjäna pengar genom lön vi skaffade våra första bilar och sen började de bli mer kul och nu på det senaste har vi spelat de väldigt mycket

Hur hittade du Unive? Genom vänner som spelar på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli en bra mekaniker eller bilförsäljare och senare veta mer om bilarna och kunna skaffa en egen bil och pilla massa på den som pimpa laga trimma

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna köra en bil jag tycker är fräsch och se mina vänner också göra de och kunna ha 1 miljon i pengar så känns de som jaa jag har lyckats uppfylla en dröm och vara nöjd

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej var förut men efter jag har spelat unive har jag bara spelat unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det får ta sin tid de tar

Tillbaka