Nekad Jack3 | Medlem ansökning [Jensen] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack3

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198374733628/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Jack#2675

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2007

Berätta om din karaktär. Fordonsnörd från grunden 21 År Kan vara lite sur ibland oftast hyfsat bra humör Gillar svenska bilmärken och tyska bilmärken rätt roligt och leka runder med bilarna med vänner men inte lika roligt när bilarna går sönder eller man blir påkörd eller så kommer polisen då är det inte lika kul

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det största anledningen till att jag vill bli medlem är att jag vill gärna jobba med att hålla på med bilar tex som laga trimma pimpa dom för att kunna ja träffa folk och se skillnad på bilarna och kunna laga dom och höra folket nöjda och kunna jobba med andra så det är den stora delen jag är inte direkt ute efter att banna och kicka annat folk utan bara bil grejerna eller hur man nu än vill säga de

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket folk inne på servern ofta i skillnad till från andra servrar och ofta aktiva folk

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna jobba på vianor eller autoexperten för att kunna göra om folks bilar och senare kunna spara upp till en miljon så att jag kan ha en bil jag trivs med en bil som är omgjord som jag kan ha som sin Daily till jobbet typ sen en projekt bil

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ja som sagt jag vill kunna ha tillräckligt med pengar så att jag kan hålla på och göra om mina bilar och ha roligt med vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var förut men nu har jag börjat spela unive väldigt ofta för att där e mycket folk väldigt ofta och där är mer och göra

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag ska inte tjata så att säga så att jag inte alls har möjligheten att spela på unives server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka