Nekad Jack1337 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack1337

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Gillarduminamagrutor#3204

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Olsson och är 22 år gammal. Bert hade en bra uppväxt men väldigt bortskämd av hans föräldrar. Han hade bott hos sina föräldrar till 21 års ålder. Nu när han hade fyllt 22 skulle han få ge sig ut och försöka att överleva utan sina föräldrar och deras pengar. Tiden gick, han hade inte ätit på 2 veckor och tjänar inga pengar. Tillslut sa han till sig själv att om någon skulle ge han ett erbjudande om att tjäna pengar skulle han ta det direkt. Sen ungefär någon dag efter han sa det då kom det upp en person som fråga om han ville tjäna lite pengar. Bengt sa ja direkt och visste inte vad han har gett sig in på. Han började stå och sälja droger vid olika hörn och tjänade mycket pengar. Han var glad över pengarna men mådde inte så bra över säljandet. Så tillslut la han av med säljandet men det var inte han som gav han drogerna till Bert. Så dom är efter Bengt och försöker döda honom. Bengt tänkte att han måste ha skydd så han gick med i ett nytt gäng så han inte behövde dö och nu är hans liv i kaos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och social rp. Jag skulle vilja utveckla min rp och hjälpa folk med att utveckla sin egen rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte du alltid behöver och att andra ska också kunna vinna olika scenarion och att det ska vara roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig det och pratade om det i skolan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka