Nekad Jack1337 | Ban Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack1337

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865153044

Ditt Hex-ID: 110000135ef7c14

Vad är din discord tagg? bertaskar

Vem var det som bannade dig? frankho

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamade och hade dålig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag våltade med min bil och rpade inte länge och hade dåliga skador. Jag skulle egentligen varit avsvimmad och fått mer ont.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt gjort att banna mig. Jag ska rpa mer på skador. Jag gjorde det väldigt dåligt som inte rpade på skador och att jag hade mycket mer skador tillexempel svimmat. Det var dåligt av mig och ska inte göra om detta. Ångrar mig väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte haft några tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efter krocken skulle jag inte kunnat ställe mig upp så enkelt. Skulle ha svimmat eller blivit medvetslös eftersom det var en brutal krock ingen skulle klarat. Som man inte skulle kunna ställa sig upp eftersom jag våltade och var upp och ner med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att rpa mer på skador och veta att man ska inte bara ställa sig upp efter man har krockat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Tja! du kan gott och väl vänta ut din ban och tänka över vad du har gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka