Nekad Jack123 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack123

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Användarnamn: Jack123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450267764/

Vad är din discord tagg? Ol1ver#9274

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev bannad för blacklistad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är säkert jag som har gjort något. Det hände en sak så att jag fick en 3 dagars bann men när det var 1 dag kvar så fick jag permanentbann istället utan jag hade ens varit inne på servern. och jag skrev inget i discorden. och jag tänkte det är säkert något jag har gjort så jag orkade inte ta det då detta hände för en månads sedan typ 1 månad och 1 vecka sedan.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag det var ett scenario som jag skulle råna en kille. Så jag gjorde min grej och allt gick bra men sedan innan när jag skulle köra där ifrån så sköt jag han istället för att bara köra där ifrån de var dåligt av mig och jag vet att jag gjorde fel där. Men det är löst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om jag visste varför jag blev perma banna men Nej egentligen för jag hade inte gjort någonting och nu har jag ändå väntat typ 1 månad och någon vecka vet ej exakt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer inte göra något mer dåligt. RDM, osv osv för det är bara onödigt att bli bannad men jag hoppas på att komma tillbaka för jag har tagit paus från fiveM nu typ 1 månad och vill komma tillbaka och RPA

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka