Accepterad Jack123 | Ban överklagan [Joohn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack123

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Användarnamn: Jack123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450267764/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ol1verS

Vad är din discord tagg? Ol1verS#9274

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för fearRp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade folk när de hade vapen mot mig vilket är FearRP till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad av 2 killar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel pga det kom två killar när jag gick och sa upp med händerna 1 hade pistol och 1 hade kniv. Då när de var nära mig så tog jag upp min machete och dödade dem och det är såklart FearRP

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbaiting innan. Då körde jag förbi polisen och drifta och körde snabbt för att få polisen efter mig vilket innebär Copbaiting till 100%. Men lärt mig att inte göra så. Så det kommer inte hända mer och vi har löst det nu. (Jag har läst genom alla regler noga igen men jag har blivit bannad gånger jag egentligen inte ska ha ban)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte dödat dem och bara hade lyssnat och tagit upp mina händer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig göra så igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka