Accepterad jack007 | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack bolin

Vad är ditt discord namn? Ruski#5283

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som är 34år gammal. Han heter Mahmud Svenson. Mahmud, som föddes i Sverige men har utländska föräldrar kommer från en förort i sydvästra Stockholm, han hade en tuff uppväxt på grund av att han far inte var närvarande så mycket (in och ut från olika fängelsen). Mahmuds mor var upptagen med Mahmuds småsyskon, därför kunde hon inte heller lägga så mycket tid på Mahmud, han var därför ganska ofta ute på stan och gjorde dumheter med sina kompisar, han kände att det inte var någon som brydde sig om honom. Detta fortsatte tills att Mahmud blev 16 och lyckades få ett jobb på en bensinmack. Han började spara ihop pengar för att kunna köpa en lägenhet när han fyllde 18. Mahmud bor numera i centrala Stockholm och lever ett bra liv med en lön som överskrider Sveriges medellön. Han har ett vanligt jobb på dagtid men på fritiden håller han på att hjälpa barn & ungdomar som är i samma sits som han själv var.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriösa rollspel så som extra anställningar på jobb, kriminella rollspel (lite senare) och jag ska se till att följa alla regler så gott jag kan för att se till att alla har roligt på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna alla scenarion, det viktigaste är inte att vinna, det viktigaste är att alla har roligt.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade Unive till mig när jag berättade att jag sökte efter en seriös svensk roleplay server med många aktiva spelare, så jag testade att spela och tyckte att den verkade riktiga bra så jag fortsatte spela, och nu är jag här.

Påminnner att du har er tid på 48h för att ta intervjun

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka