Nekad jack007 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? jack bolin

Vad är ditt discord namn? Ruski#5283

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2006

Berätta om din karaktär. han kommer från en medelklass familj från västra stockholm. Hans familj, som är helsvensk, består av hans två bröder och hans syster. Hans är den äldsta av barnen. mahmud hade en ganska jobbig uppväxt då hans far dog när mahmud var 15.
mahmuds största intresse i livet är fotboll och aktier, hans kärlek för bilar uppstod i tidig ålder, han älskade som barn att gå på fotboll med sin far, han gillar sport och superbilar men hans största intresse är fotboll, konceptet att skapa sitt egna fotbollslag tycker mahmud är fantastiskt. mahmud gillar även att investera pengar och lära sig mer om marknaden då hans största dröm är att bli rik och kunna pensionera sin mor.
mahmud beskrivs som en omtänksam och snäll man som älskar sin familj och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös roleplay, extra anställningar på olika jobb, seriösa scenarion och en trevlig ton mot alla medlemmar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna alla scenarion, man ska endast se till så att alla har kul och att man inte förstör någons upplevelse på servern. Man måste även tänka på att följa serverns regler.

Hur hittade du Unive? min kompis rekomenderade denna server och jag tänkte att det var en bra idé efterom den är svensk och är mycket aktiv samt bra gjord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka