Nekad jack007 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048093702/

Ditt Hex-ID: 110000140d6f006

Vad är din discord tagg? ruski5283

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag betede mig dåligt mot en tjej i spelet genom att ta bild på hennes röv.(vilket är välldigt fel).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några vänner skulle pimpa våra bilar på auto experten och så jobbade en tjej där. sen så gick jag lite galet och andledningen är för att jag var i lite bus humör.(inte en ursäkt). jag vet att jag gjorde fel och kommer inte hända igen. vi låtsades som att jag var dement och hade scritzo så jag gjode fel val. inte heller en ursäkt. jag hoppas verkligen att jag kan bli unbanad för nu är det jullov och man vill köra med sina vänner. jag har typ inga andra spel så unive är det jag kör lag lovar att jag ska sköta mig men låt mig bara få en till chans. jag ber er från hela mitt hjärta att ni kan förlåta mig och låta mig köra på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig bann då man kunde kicka istället med en varning men jag förstår fortfarande att jag gjorde fel och ber från mitt hjärta att ni kan förlåta mig då det är jullov och man vill köra med sina vänner. ge mig snälla bara en till chans så kan jag bevisa att jag har lärt mig av mitt straff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och lärt mig av dem, ett exempel var när jag dödade en grabb för att han snacka skit och det är emot RDM och jag har lärt mig från det misstaget och inte gjort om det eftersom jag fick erat tillit och då har jag varit tacksam och inte gjort om det och följt reglerna. snälla ge mig en till chans så kan jag bevisa vad jag går för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag absoult kunnat gör genom att inte vara så sliskig mot tjejen som jobba där vilket jag ångrar stort att jag inte gjorde istället. när jag kommer tillbaka till unive så kommer jag direkt be om ursäkt till hon som jobba där och blev behandlad dåligt då jag gjorde fel och att hon inte förkänar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag LOVAR att det inte kommer ske igen. låt mig snälla få en till chans och vissa vad jag går för. detta kommer alldrig hända igen och det lovar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

med full respekt så förstår jag er men låt mig snälla få en till chans för att visa att jag kommer att förbättra mig. jag ber så hemskt mycket om ursäkt till både tjejen och mot alla andra då jag bröt reglerna men snälla låt mig få en till chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka