Nekad jack007 | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048093702/

Ditt Hex-ID: 110000140d6f006

Vad är din discord tagg? ruski5283

Vem var det som bannade dig? 1pablo312

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: skC3A4rmklipp-png.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa n ordet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och snackade med några personer om lite allt möjligt och sen så sa någon att nån var rasist och jag trodde dem menade det mot mig även om jag inte hade sagt något dåligt inan dem sa det och då så råkade jag säga att JAG var 1 proccent n ordet. det var välldigt fel utav mig att säga så det ordet är kränkande. jag förstår det med ingen racism men samtidigt så sa jag inte det mot någon och har kollat med dem som var där och ingen tog illa upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker också att man inte ska kränka folk på olika sätt som racism men samtidigt så sa jag inte det mot någon. jag förstår ju varför det blev som det blev då jag var korkad och gjorde som jag gjorde. jag har tänkt på det jag har gjort och insett att det var fel att jag sa det ordet men samtidigt tänkt på hur det framfördes och orsaken till det. jag har vart ledsen för det som jag har gjort och ångrar det djupt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare av både fel banns och en som jag verkligen förstod men ingen var dem var grova. självklart så har jag lärt mig av mina misstag och alldrig gjort om dem och förbättras som person sedan dem händelserna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade från början kunnat fråga om dem menade att jag var racist och sedan då hunnit tänka på vad jag skulle säga och framförallt INTE säga. som sagt så har jag tänkt mycket över det jag gjorde och ångrar det djupt och önskar att jag hade gjort anourlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och har förberett mig mentalt för om jag får komma tillbaka så att inget liknande sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka