Antagen jack007 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Ditt discordnamn: Ruski#5283

Ange ditt födelsedatum 17 April 2007

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag ska bli staff för att jag är en glad, ambitiös och fokuserad person och vill förbättra serverns RP. Jag har aldrig tidigare varit staff men har vänner som är det och av vad jag ser både av dem och vad jag märker in-game så känner jag att det är viktigt med fler seriösa staffs som kan hålla koll på allt som sker runt om på servern. Jag vet och känner att jag kan lägga ner mycket tid på staffarbete och minska min RP för att maximera min staff tid. Jag kommer kunna bidra till en bättre, mer seriös och en roligare staff team så att servern fortsätter hålla sitt bra rykte.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att serverns RP är väldigt låg i vissa delar, men till mestadels är den rätt så bra. Jag känner framförallt att den kriminella RPn inte är särskillt bra då jag själv är krim och märker grovt hur vissa bara skiter i regler och gör som dem vill.
Jag tycker också att det är många icke medlemmar eller test-medlemmar som bara lallar runt eller inte följer alla regler och det vill jag vara en del av att fixa. Jag tycker också att lallet på natten ( Nattlallet ) är sjukt, jag vill vara med och fixa så att folk förstår att dem inte kan börja lalla bara för att det är natt och mindre personer inne på servern. Jag märkte att många började sköta sig under sina test-perioder, men nu när den är över för majoriteten av spelare så har regelbrotten kommit tillbaka, och jag är nästan beredd på att påstå att det är värre nu än det varit på länge, vilket vi absolut måste sätta ett stopp på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staffteamet ska tillsamans lösa problem som åstadkommer på servern som t.ex. diverse regelbrott. Jag ska, både ensam och med andra staffs, lösa problemen utan att bråka oavsett om man har olika synpunkter på saker och ting, utan att ta det som mogna människor. Jag ska också se till att det håller sig i en bra miljö och ton mot varandra. Vi ska också vara väldigt aktiva i reportsen så vi inte missar vissa saker. Jag kommer också att kolla loggs för i vissa tillfällen och scenarion så kanske det sker en combat logging och då måste man kolla loggsen för att se om personen lämna eller krasha.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera som en professionell staff så ska man verkligen inte abusa sin staff roll som t.ex. att man revvar i scenarion och hjälper sina vänner bara för att man känner dem. Man skall alltid vara rättvis för alla så att det inte bygger upp ett hat mot staffsen och en ojämlikhet mellan spelare. Staffs ska vara förebilder för spelarna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som det ser ut just nu så kommer jag lägga ner mycket tid på staffarbete då jag har tröttnat på att RPa en del, samt att jag tycker att staff arbete både verkar roligare och kanske behövs mer utav. Jag kommer 100% prioritera staff arbete väldigt mycket under min fritid så jag verkligen får visa varför jag ska vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 12 Februari 2023 men jag tog en paus mellan mars-augusti men har kört på sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men har flera kompisar som varit helpers som har bra med erfarenhet och kan hjälpa mig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka