Accepterad Jack term | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nosh

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199031223266/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Peterson

Vad är ditt discord namn? Nosh min bryder#0956

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Term och är 21 år gammal han är en trevlig person men mot polisen lite otrevlig därför att han har två bröder som han brukade råna och sno grejer med dagligen på grund av att båda hans mamma och pappa var missbrukare och blev tagna av polisen men nu det senaste rånet blev dom tagna och blev separerade till olika städer och nu har Jack bara ett mål och det är att göra ett helvete för polisen men för det behöver han ett Medborgarskap.

Varför ska just du bli whitelistad? Jo jag tycker att jag ska bli White listad för jag har en väldigt bra rp jag tar också rp seriöst och inte på skoj som vissa andra gör jag kommer också bidra med att hjälpa folk t.ex om jag får jobb hos falk då kommer jag ju hjälpa folk med bilar och om jag får jobb hos marja-lisa så kommer jag sälja bilar till folk så jag kommer hjälpa med allt jag kan hjälpa med jag kommer också vara väldigt aktiv i server då snackar jag väldigt aktiv typ 8 timmar om dagen minst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo jag vill bli White listad för jag vill kunna göra mer saker jag vill kunna hjälpa mer folk det är det jag brinner för och kommer alltid göra. Jag vill också ha Whitelist för då har man mer frihet man blir mer fri och med mer frihet så blir man också bättre på rp. Jag vill också blir white list för mina kompisar är det och då kan jag göra mer saker med dom och vara med dom mera.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på grund av mina kompisar dom har spelat på unive väldigt länge och jag testade nu för någon dag sedan och jag har verkligen fallit för unive det är en riktigt bra server med trevligt folk mycket kompisar och Det är bra rp i servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är främst att bli bättre rp och för att utveckla mitt sociala. Jag vill också träffa fler personer så man kan skaffa mer vänner för det är det som rp om att skaffa fler vänner och ha det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag har inte spelat på nån annan server för unive är det jag verkligen har fallit för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka