Accepterad jack! | Medlem ansökning [stickre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar123

Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack liljeblad

Vad är ditt discord namn? jack0148

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karäktar heter erik stenqvist han är föd1996 han är en helt vanlig mäniska erik tänker altid på sina vänner och familj att det har det bästa dom kan ha, han är väldigt bra på att köra bill och hjälpa till erik kom till staden för ungiäfär 3 veckor sedan han blev mobbad första veckan in av några grabar för han var fattig men han gav inte upp han stod upp för sig själv och nu har erik en lambo eriks största dröm är att bli securitas för hans pappa jobbade som det och erik fick följa med och titta hur det var och nu vill han jobba som det. men nu är hans pappa död så han ska ta sin pappas fot steg och bli securitas. En gång så hamlade hans kompis i en bil olycka och det kommer han aldrig glömma han har det i hjärnan):

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att det inte är så många lallare om jag inte lallar kommer dom runt omkring mig inte lalla. jag kommer göra det roligt att spela om jag blir securitas kommer jag se till att det är ådning och reda runt i staden. jag kommer inte springa runt och kaxa jag kommer vara snäll så dom blir snälla och får bättre rp. och jag kommer göra bra rp omkringmig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? då det innäbär att man både ska få vinna och få förlora. om ni redan har haft ett scenario förut och du vann 3 gånger kan du låta han vinna denna gången så det blir rättvist.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes de har jag tillexempel rdm de e att man dödar nån helt utan anledning vdm samma som rdm typ fast att man kör på nån utan anledning fear rp säg tillexempel att du blir rånad av nån eller några och dom säger åt dig att du ska ta upp händerna och du intre

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag spelat på några servrar innan men dom var inte så bra så vill gå till en server med hög rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka