Nekad jack! | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar123

Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? jack liljeblad

Vad är ditt discord namn? jack Liljeblad#0777

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik stenqvist och han är föd år 1996 och är en glad och blyg person som vill skafa sig ett jobb på cekuritas han skulle villja köpa ett hus där han kan bo med sin familj och vänner han är ganska glad ibland är han lite tröt men det beror på att han inte mår så bra då han gillar att vara med vänner och familj han är ganska känslig gillar inte att bli slagen. det enda erik är räd för är att bli rånad och skadad av gäng. därför är han blyg och försiktig. erik växte up i orten där det var skotlosningar varje kväll han och hans familj bode i en liten 2a på rosengård då han ville bli securitas och vakta delar av området i rosengård. eriks största dröm är att bli cekuritas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle göra så det blev bra RP och rolig RP omkring mig utan lallare. och få fler folk att sluta lalla. och köra på riktigt och bli vanliga personer. så folk ej blir Krim. och göra så det blir roligare att spela inte bara dö direkt och så att det kan bli bra rp så man kan köra i stan utan att bli på körd direkt och inte bli rånad direkt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du ska ha ett roligt scenario och kunna vinna och kunna förlora inte barra vinna eller förlora du ska ha en tanke att du ska kunna göra ett liknande scenario fast förlora istället för att vinna som du gjorde föra gången

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på Twtich folk stremade på unive så tyckte jag det såg kul utt så jag ville tästa och nu är jag här. sen sökte jag upp unive på youtub och tittade på det där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka