Nekad jack! | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scar123

Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jack0148

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bosse och är 21 han har precis flyttat till unive staden Bosse är uppväxt i sverige och när Bosse var 13 så hände nåt jätte ledsamt hans pappa dog i en bil crash efter det har allt ba gått ner åt för Bosse det börja gå dåligt i skolan han lyssna inte på sin mamma han börja mobba andra då bestämde hans mamma att skcika Bosse till en skola med polis utbildningar. Han börja uppföra sig bättre och idag så har Bosse en dröm den drömen är att bli polis. Det ska han bli. När Bosse ska ta sin interviju så tänker han på sin pappa han stammar och säger vad som har hänt. Polisen förstår och Bosse klarar sin inteviju han blir en polis och nu så satsar han på att bli högt upp höjd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig och seriös rp och göra roliga och kreativa scenarion som te.x. åka på bil jakter eller ta hand om ett seriöst brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ett scenario ska vara rolig oavsett om man vinner scenariot eller förlorar t.e.x säg att man har gäng möte me ett annat gäng och gängen börjar bråka och säg att mitt gäng förlorar betyder inte det att man ska tycka de e tråkigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes de har jag tillexempel rdm de e att man dödar nån helt utan anledning vdm samma som rdm typ fast att man kör på nån utan anledning fear rp säg tillexempel att du blir rånad av nån eller några och dom säger åt dig att du ska ta upp händerna och du intre

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag spelat på några servrar innan men dom var inte så bra så vill gå till en server med hög rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bli polis ingame.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka