Accepterad Jack Liljeblad | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jack.123

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jack0148

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse karlsson han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosses bakrund är väldigt sorlig hans föräldrar var med om en olycka när bosse var 10 år, detta har sutit kvar i hans minne väldigt länge han har blivit utsat för en hel del saker som tex mishandel. bosse har inte haft ett ordentligt jobb han har inte fått in en enda krona så han bodde på gatan. nu är bosse 25 år och ska ta tag i sitt liv han har skaffat en fru och en lägenhet han strävar nu efter att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till Unive genom att skapa bra och seriöst rollspel runt omkring mig. Genom att vara en aktiv och positiv del av servern kommer jag att bidra till en bättre spelupplevelse för alla runt omkring mig.

Jag strävar efter att skapa en social och inkluderande atmosfär, där jag bygger bra relationer och vänskapsband med andra spelare. Jag ser till att mitt RP är väl genomtänkt och att mina handlingar påverkar världen på ett sätt som ger ett långsiktigt och intressant berättande.

Genom att delta i olika händelser, skapa roliga scenarier och vara en bra medspelare, kommer jag att bidra till att göra Unive till en plats där alla kan ha kul, skapa minnen och bygga vänskap. Jag ser alltid till att hålla mitt RP seriöst och engagerat, och ser fram emot att skapa många nya vänner på servern!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man, istället för att bara fokusera på att vinna själv, också ser till att den andra spelaren eller karaktären får möjlighet att utvecklas och nå sina egna mål. Det handlar om att bidra till en balanserad och meningsfull upplevelse för båda parter i spelet, även om det innebär att man själv inte vinner eller får som man vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja detta har hänt jag har kanske någon gång har skippat att reagera när man krockar, jag har lärt mig att man alltid ska reagera efter som att man får ont om man krockar irl. detta är en viktig regel som jag inte kommer bryta mot.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm denna regeln står för random def match vilket betyder att man inte ska döda någon utan andledning. sen har vi också Vdm som betyder vichel def match vilket betyder att man inte får köra över någon med ditt fordon eller använda ditt fordon som vappen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive flera gånger och jag tycker det är väldigt kul har varit polis och kriminel men nu vill jag gå tillbaka till polisen.

Jag vill att du skriver lite mer på Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: och sedan tagga mig när du är klar
du har 24h på dig att
Komplettera

@Matt3 Hej löser en lite längre tex Mvh Jack
Bosse hade en trygg barndom, men när han var 10 år förändrades allt. Hans föräldrar omkom i en tragisk olycka, och smärtan från den förlusten har följt honom genom åren. Efter olyckan utsattes Bosse för misshandel och hamnade på gatan. Han hade svårt att hitta en väg ut och levde utan ett ordentligt jobb, utan pengar och utan riktiga vänner.

Nu, vid 25 års ålder, har Bosse börjat bygga upp sitt liv på nytt. Han har gift sig och bor i en egen lägenhet med sin fru. Trots alla svårigheter har han inte gett upp. Bosse har bestämt sig för att bli polis, ett yrke där han kan göra skillnad och hjälpa andra. Hans tuffa bakgrund har gett honom en förståelse för dem som har det svårt, och han vill nu använda sina erfarenheter för att hjälpa andra och skapa en bättre framtid för sig själv och sin familj.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka