Nekad Jack Liljeblad | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack.123

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466553757/

Ditt Hex-ID: steam:110000159c8219d

Vad är din discord tagg? jack0148

Vem var det som bannade dig? Toris samt Limpis. Vill helst att Philip läser detta och tar ett beslut.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-16 204205.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade information som jag inte skulle ha vilket visar vilken otrolig dålig person jag var. Det är något som alldrig i hela mitt liv och erat liv kommer ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spelat en dag sedan stängt av för för jag skulle sova, sen så får jag ett pm från Limpis som är så här "Dina roller har blivit indragna pga doxxing av philips familj" och så är jag bannad från dcn samt serven.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är klart att detta inte var felaktigt jag hade medvetet information som jag inte skulle ha. Vet nu att det var otroligt otroligt fel och jag menar det. Det var ett tag sedan jag blivit bannad och har gjort en del överklagningar men är nu medveten om att det är svårt för mig att komma tillbaks, men tro mig jag har tagit bort allt och jag har mognat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag tyvärr blivit jag har varit omogen en gång i tiden men nu har jag mognat och vet att mitt fel var ett stort fel. Det har varit allt från RDM till failrp samt copbait en gång men nu ska inget mer hända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte behövt ta information vidare till ett par kompisar utan istället bara skitit i det och anmält personen som skickade det till mig. Idag så hade jag gjort ett helt annat val, jag hade inte tagit vidare informationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig otroligt mycket och är medveten om att det var fel detta kommer alldrig ske igen förlåt mig Philip samt unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag, ber så mycket om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka