Nekad Jacek Dudek | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacek Dudek

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Olivier Kupczyk

Vad heter du på discord? ❤Kupczykano ❤#8229

Hur gammal är du? 2003-06-22

Hur många timmar har du på Fivem? 60

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Det är värkligen ett bra jobb som skulle passa mig riktigt bra. Eftersom att jag är stresstålig, mogen, jag vet vad jag gör och jag är intresserad i bilar kan dem flesta bil märken. Enligt många så är jag berömd i sådana här jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på andra bil affärer och hos mekonomen så jag kan dem flesta reglerna och hur man utför jobbet. Jag har jobbat i en annan stad som mekonom och det gick jätte bra. jag känner att jobbet är gjort för mig.

Berskiv din karaktär? Jacek Dudek är född 2000-0622 och uppvuxen i Polen. Jaceks familj bestod av fem familj medlemmar varav alla tyvärr gick bort under hans tidiga barndom. Detta fick Jacek att bli inflyttad i ett barndoms hem i Krakow för föräldralösa barn, vilket i sin tur hjälpte honom att hitta sin framtida familj Magnus Persson och Sofi Persson från staden som valde att adoptera Jacek då dem själva inte kunde få barn. Jacek blev deprimerad och orkade inte med livet och han tyckte att det var hans fel att hans föräldrar dog. Han började att ta droger och göra små rån med sina vänner som blev senare till större och värre som gjorde att han fick sitta inne i fängelset i 2 år. Efter det så hittade han nya vänner att umgås med som var kr
iminella och han diggade det dem gjorde och började med det själv.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagarna 1-4 timmar på helgerna 4-8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, men jag skulle vara mindre motiverad till att spela och det skulle vara tråkigt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej. men jag har spelat innan på 2 andra servers

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka