Accepterad Jacek Dudek | Ansökan till Servervakt [NAN1] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacek Dudek

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivier

Vad heter du på discord? Kupczykano#8229

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går då i skolan och mina tider är att jag kommer hem runt 15 varje dag och ibland innan 13 tiden så jag kan sätta mig på datorn runt dem tiderna efter jag kommit hem från skolan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlemm på Unive sen ish 2021 februari som blir runt 2 år nu och har gått igenom mycket på servern och utvecklat mig på ett bra sätt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit banna från servern totalt 2 gånger men när jag skriver /bantotal så står det totalt 11 gånger som är orimligt ? C:\Users\Kupczykano\Pictures\20221219232402_1.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt måste hålla en hög rp nivå så att andra spelare skall kunna lära sig av en. En servervakt ska dessutom underlätta arbetet för staffsen på servern och kunna även rpa normalt. Man måste ha koll så att spelarna på servern beter sig och följer reglerna. Sedan så kan man dva fordon så att dem inte står ivägen det kan underlätta för spelarna och för servern. Som servervakt ska man också kunna kicka och banna personer som inte följer reglerna eller inte beter sig. Man kan alltid förlänga en ban också.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat ganska länge på unive, man har ju upplevt jobbiga spelare som inte beter sig/följer reglerna eller beter sig som barn. Det gör att spelandet blir mindre kul och förstörs på ett tråkigt sätt. Man vill göra något åt saken när sådana grejer händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det betyder att som en servervakt över använder du dina perms för att t.ex kicka personer som du inte ska, revivar dina vänner ifall dem skulle dö i ett scenario eller en bugg utan att dem har bevis på det. Eller att man hjälper sitt gäng eller vänner för att vinna ett scenario så att dem andra förlorar och det är emot motpartens som betyder att båda sidorna ska ha en chans att vinna i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka