Nekad Jace | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jace

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199788692195/

Ditt Hex-ID: steam:11000016cfb92e3

Vad är din discord tagg? jace111222

Vem var det som bannade dig? Anticheat.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-01 205903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheat som bannade mig, jag var dum och omogen nog för att fuska. Jag valde att fuska för länge sedan då jag var ny till fivme och fattade inte deras återgäder och jag förstod inte riktigt vad rollspel innebörd. Anticheatet bannade mig för att jag testade spawna in något, jag kommer inte ihåg vad det var och jag kommer aldrig göra om det jag förstår inte hur jag kunde bete mig så och försötöra rp för alla i unives Community förlåt mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var ganska så länge sedan så jag antar att anticheatet detecdade mig och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban och det är bara jag som står för denna ban, Jag vet vad jag gjorde för fel och det kommer inte att ske igen. Jag var omogen och fattade inte vad rollspel var och detta var väldigt dumt, unive var också den första rp servern jag spelade på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat ha konsekvens tänkande i bakhuvudet och tänka vad kan hända om jag fuskar på en server som man inte får, och då hade ingeting hänt istället hade jag fått vara med i unives fina Community och bidra med en härlig och seriös rp nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna ban så har jag aldrig fuskat igen på någon server utan jag tog bort mitt fusk efter detta hände och när jag blev bannad så skämdess jag enormt efter jag fattade vad jag har gjort och detta kommer aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka