Nekad Jacce08 | Ban Överklagan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jacce08

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162755691/

Ditt Hex-ID: 110000147ac8a6b

Vad är din discord tagg? #4713

Vem var det som bannade dig? 5Rsmelle

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-01-08 18_03_57.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen tyckte att jag lallade. Men i verkligheten hade jag inte stått och tagit slag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille vid sjukhuset som började säga att min kompis hade fula kläder och säga elaka grejer till honom t.ex busunge, jag tycker inte att det var acceptabelt så jag säger åt honom att bete sig och han börjar även säga saker till mig och attackera mig med sina knytnävar. Jag slår tillbaka på den personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att den var verklig för att i verkligheten hade jag absolut inte bara stått där och kollat på honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång blev jag bannad av samma kille (5Rsmelle) pga att jag inte hade en jacka på mig, andra gången blev jag bannad utav ABBA men den banen överklagade jag och fick accepterad överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte slagit mot honom, ganska omoget. Istället i detta scenario hade jag kunnat gå där ifrån sitället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska försöka vara mer mogen och strunta i andra som gör fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår mycket väl.

Tillbaka