Accepterad Jacce08 | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacce08

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162755691/

Ditt Hex-ID: 110000147ac8a6b

Vad är din discord tagg? #4713

Vem var det som bannade dig? ABBA

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-01-05 20_12_10.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte, kanske för att jag hade sex med min in game kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom en bil och körde på oss, senare i detta skede hade vi sex men vi rpade på det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att det var en felaktig ban så länge jag rpar borde det vara lugnt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad en gång. Jag blev bannad på grund utav "osunt förnuft" då jag hade en t-shirt på mig på vintern, denna gång blev jag avstängd i en timme och jag fick den av någon som hette något med melle.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ha en jacka på mig kanske. Förstår inte riktigt vad jag gjorde fel då hela servern har på sig "osunda" kläder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Förstår inte riktigt vad jag gjorde för fel när jag blev bannad, men kanske ta sexet lite mer privat på privata ställen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag tror ni har mycket att göra med alla intervjuer och överklagningar men jag tror att ni kommer läsa den med respekt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka